fOllOw sini ツ anda memang awesOme✔

Wednesday, April 25, 2012

CerIta MaK \( '-')/

ehem..!
ehemm..!!
heheh 
tadi aku duk borak2 lepak ngan mak aku..
mak aku cerita kat aku tentang zaman dia kecik2 dlu..
best tau...
heheh
tapi dalam best2 tue..
ade jugak yang sedihnya....
cerita tue jadi sedih bila mak cerita pasal arwah opah kat aku..
sebak betul hati mak cite kat aku...
mak cakap..
arwah opah meninggal sebab batuk berdarah..
kesian opah...
dahlaa masa tue mak kecik lagi...
menyusu badan lagi kat opah..
ade tue mak cite..
malam yg opah meniggal tue mak pegi kat opah.. 
hisap susu kat opah..
puas orang cari mak..
ingatkan hilang..
rupenyew duduk dalam kain putih yang balut opah..
menyusu..
mak cakap
mak memang tak ingat apa2..
tapi yang mak tahu..
mak rasa mlm yg opah meninggal tue..
mak rase macam mak tido ngan opah je...
sedih aku dgr,,
kesian mak.. 

aku jadi takutlaa lau misal
suatu hari nanti.. 
mak pula yang akan pergi meninggalkan aku..
aku sedih..
takut pun ade..
aku harap..
lau allah ambik mak..
biarlah dia ambik aku sekali.. 
aku tak nak hidup kat dunia nie lagi.. 
lau mak dah tak de.. 
aku tak mampu..
bagi aku..
mak adalah segala-galanya untuk aku.. 
aku sanggup jaga mak wlaupun sebarang keadaan sekali pun..
tapi aku mhon..
biarlah mak sentiasa sihat dan ceria.. 
aku suka..
aku tak suke tengok mak aku sedih2 nieh..
nanti aku pon jadi sedih... 
hurmmm..
aku rase sampai sni je kowt cerita buat hari ini.. 
esok2 sambung gie k.. 
bye2 kawan

No comments:

Post a Comment