fOllOw sini ツ anda memang awesOme✔

Thursday, August 09, 2012

I miSS U dear


hye.. selamat petang semua..
hermm..
rindula..
tadi tengok dia online..
cool jew..
tegur pon x nak..
tapi x pelaa..
aku tak kesah pon..

susah nak percaya semua yang berlaku nie..
aku nie hodoh sangat kew sampai dia tak nak tengok atau tegur aku..
apa hina sangat ke aku nie..

sanggup dia buat macam tue,,
aku je kena pasrah dengan sikap dia..
tapi pape pon..
aku akan tetap mendoakan dia untuk selamanya bahagia dengan buahhati dia..
dan aku harap harap,.
aku akan cepat melupakan dia..
dan dapat penganti yang baru..
mungkin lebih bagus daripada dia..
amin.. :)

4 comments:

  1. uurrm..kenape...bunyi sedey jer...xpe..dun worry dear..ader hikmah d sebaik semua yg terjadi....insyaallah....~~

    jom jejalan blog syie yg x cantek nie....=(
    done follow u dear...sudi x follow syi balik..=)

    http://syisyimisi.blogspot.com/2012/08/aura-maya-tetap-yang-terbaik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hermm.. sedihlaa jugak.. hehhe.. saya sudi je follow semua orang..,. dun wori k.. saya follow awk balik..

      Delete
  2. aminn :) jangan sedih2 yaa dear :DD

    ReplyDelete